SatE

Finns ju inget roligare än när man upptäcker sånt här..... Så det var bara att RUSA till dollar för att köpa nya.

Mmmmyser

Mmm, idag börjar jag 11,35, sedan har jag valfri idrott så jag och Andrea tänkte dra på gymmet, några längder i simbassängen ska vi också hinna med! Ska bli fruktansvärt skönt. Ligger fortfarande kvar i sängen, funderar på att kliva upp! Får se när orken kommer;) HO HO !

Torsdag

Tjena Tjena bloggN! FjällvandrARN josN här. Mår prima. Gårkvällen spenderade jag med min L0VERBOI. Käkade thaimat till middag, så satans gött! Har kvar hela byttan, det bästa med att köpa thai här i stan är att man får så JEFLA mycket! Man kan äta ur samma byta minst 4 gånger och då skämtar jag inte! CREDIT till thaikiorren!!!!!

Fjällvandringen var för tuff för sju brudar.

Hmmm, ja. I vår grupp på fjällvandringen var vi nio tjejer. Första dagen gick vi 1,4 mil. Med tung väska, dåligt väder, dåliga skor, och med dåligt humör. I timmar. Vi slog upp tält och lagade mat, sedan gick jag emelie och andrea in i en nödstuga och sov där. Eller rättare sagt ett jättetält, med trägolv. Hur som helst, vaknade mitt i natten utav ett väldans blåsoväder. Jag var inte rädd, utan jag var SVINRÄDD. Var nära på att smsa hem till familjen och säga att jag älskade dem och att jag kanske skulle dö. Jag var helt 100 på att ett träd skulle rasa över "Tältet/vindskyddet" där vi sov. Men vi klarade oss.- PuuuH. Det var meningen att vi skulle vandra i fem dagar, efter första natten åkte 7/9 tjejer hem. Och det var värt det, tro mig. Fjällvandringen kan vara det jopbbigaste jag har gjort i hela mitt liv. Ont i fötterna, ont i ryggen, ont i höfterna, ont i bäckenbenen, ont i, ja ont i allt. Så medans de andra fortsatte att gå, så gick vi tillbaka samma väg som vi gick dagen innan. Där Krister och Per hämtade oss. Vi alla var så fruktansvärt tacksamma över att de kom!

Dag 1 Måndag: VAD GÖR VI, NU KÖR VI!

Dag 2 Tisdag : VAD GÖR VI, NI GÅR VI HEM!

Dag 2 Tisdag : Och vart hamna vi, på donken!

Fjällvandring på G!

OJoj, dåligt med uppdatering här ser jag! Idag ska jag inhandla det sista inför fjällvandringen, imorgonbitti kommer bussen och hämtar oss 06.00. Återkommer till Härnösand fredag 21.30. Svettig och utmattad. Känns som att den närmaste veckan kommer bli tung, både på ryggen och inombords. FIFAN. Vi ska vandra Cirkus 1,5 mil per dag. SATAN VILKEN KROPP JAG KOMMER ATT FÅ. WIE. Tycker synd om alla som kommer få vara i min närhet på fredag, speciellt håkkelusN. Ingen dusch på 5 dagar, säger bara det. Nu ska jag kila! KISSES.

YES.

JAG ÄR SÅ LYCKLIG! MONKI HAR ÖPNNAT EN WEBSHOP.

Torsdag och jag är ovanligt glad.

Tjena tjena mittbena! Är precis hemkommen från ett kvälls-pass på Ica. WIOHO. Money money money!
Imorgon har jag info & layout prov. JAG BER TILL GUD ATT JAG KLARAR DET. Amen. Påtal om prov så gjorde jag mitt sista samhällskunskaps prov på komvux igår, och vet ni vad! JAG FICK GODKÄNT. FUCKING JÄVLA GODKÄNT. Jag skrek rakt ut när jag läste det. Jag är så satans bra. Men nu ska jag fixa till mig lite, sedan bege mig till en brunett och hångla lite! Vi hörES:P

HOLA BLOG'N!

Nu har er FAVORIT-TJEJ äntligen kommit tillbaka till bloggvärlden! Känns det inte underbart? Som ni har saknat mig. Oh shit. Nyklippt och fräääsch är jag också! WOLLA WOLLA! Nu ska nu få veta en sak.... (alla spänner sig av nervositet) det är nämligen så...... hehe..... spännande? Nerå. MEn idag börjar jag efter lunch, 11:50. MEN jag ska till skolan NU 10.30, för att ta del av den goda maten! LASAGNE! Åh, som jag har längtat efter denna dag Torsdagen den 22 septemper. Ah gardneSS. JALLA JALLA, bilen väntar! CIIAO!

SOME PEOPLE WILL STAY IN YOUR HEART. EVEN IF YOU ARE GONE IN THEIRS.

Är så satans jefla less och har sån ångest över allt som ska göra i skolan. Så tar en kortare bloggpause. Kanske 1 dag, kanske 2 eller 3. Får se helt enkelt.

Det finaste som finns måste ju vara när man ser två pensionärer. Tillsammans, hand i hand. Åh.

Tj3N3!

Kom precis hem från stan och sitter i sängen å tuggar i mig ananas! Mmm, göttANS! Idag hade jag bara en lektion, skönt men ändå ovärt. Ikväll ska jag umgås med Linda, vi ska ut å ragga grabbar! WOW. Men nu ska jag ta mig en powernap! GN.

True talent

Läste nyss på Majas blogg om True talent. Så jag satt igång ett avsnitt för att se om det var någonting för mig. Och det kan jag säga er att det var det, sitter med ett fånigt leende och har tårar i ögonen samtidigt som jag ryser i hela kroppen. haha, oh my fucking GarD! Vad det här var bra, måste fortsätta titta nu!

Polo

BILLIGT BRA ENKELT.

I WANT.

Precis som alla andra så har jag fallit för skinnshortsen. Mmmm, måste ha ett par! Förresten så provad jag jakan från Cubus igår (som jag var HELT säker på att jag skulle köpa). Sorgligtvist nog så passade den inte mig, var en aning lång och modellen var "rak". BLäääE. HEHE. Men sånt är livet!

#

Jag var bra dum, dum som gav bort min vita halvstickade polotröja. Den skulle jag behövt just nu.

I RUN AWAY FROM YOU SOMETIMES BECAUSE I JUST WANT TO KNOW IF YOU VOULD FOLLOW.

//me
Okej, nu avslöjar jag! Han med stora H:et, hans namn är Håkan och där jag har spenderat min helg. Igår tog vi en tur in till Sundsvall och Birsta, vi tog även en fika på barista. Skitmysigt fikaställe som jag verkligen rekomenderar! De får 5 av 5 möjliga toasters! WO. Just nu sitter jag och väntar på mat. Hemlagad pizza, kanske inte min favorit med det la duger! Ikväll ska jag bara ta det lugnt, dra några OC avsnitt och käka ananas. Mitt liv leker just nu. Kisses.

I LIKE TO BE HERE, WITH YOU, WITH YOUR ARMS AROUND ME

Bild sedan November.
Kom hem för ett litet tag sedan, sista passet i skolan var idrott. Jag och Andra sprang cirkus 5 kilometer. Helt sjukt vad bra jag är! Ligger nu helt död i sängen, ska försöka ta mig upp och duscha..... Får se när orken kommer.  Ikväll blir det middag med mina favoriter. Jag tror att grillat stod på menyn. Mmm m-ummm-a! XOXO

Helt sjukt.

Dra mig baklänges vilken jävla översvämning det var/är. Bilisten fick klättra ut genom bagageluckan på bilen. Å herre min gud och skapare.

MhhhM

Bild tagen från Victoria Törnegren.
Satan vilken snygg vinterjacka, måste införskaffa mig den i helgen! Hoppas den är lika snygg irl som på bild! Kommer från Cubus och kostar 599 kr.

ALL THESE THINGS I HATE.

Mmm härligt väder, precis vad man vill ha. Idag har jag en ynka lektion, som börjar 10.15 och slutar 11.15. Så kommer min onsdag se ut varje vecka hela året. Jag klagar inte. I eftermiddag ska jag förhudligen umgås med Maja. Måste även nöta in det periodiska systemet, fifan vad tråkigt! Nu ska jag hasa på mig kläderna. HÖRS.

Monki/WEEKDAY/Modekungen

Dessa prylar skulle inte sitta fel i min garderob. Mmmm-u-mmmm-a !

Måndag.

Måndag, en ny start på veckan! Hade tänkt att börja om på nytt. Sockersöt-förbud. Jag lyckades bra. Jävligt. Kom hem, käkade upp godisresterna. HEHE. ÄH. Vem fan brysä. Man måste ju ha någonting att träna bort. Näni, nu ska jag kratta gräset ute på bakgår'N! Därefter blir det ett pw med Malin. KISSES.

När det är så mycket man vill säga, men så lite man får ur sig. Vad gör man då?

Tjo AllA_(H)

Tjenare bloggen. Drog en såkallad Onepiece-pose. Ligger fortfarande i sängen, satEE vad skönt det är! Idag måste jag bädda rent. Luktar typ kattpiss blandat med svett i sänga! FREEESH va? Påtal om fresh, fresh är ett ord jag alltid har haft/har svårt för att stava till. Man vet ju liksom inte om det ska stavas "Fresh, fräsh, fresch, OSV.". Idag ska jag umgås med han med stora H:et, jag vet brudar. Ni vet vem det är. Men man vill ju inte skriva ut hela namnet, för då kanske man går miste om andra killar. och jag mena, det vill man ju inte! HEHE. JAJA(PP). HEHE. SES DÅÅÅÅ ALLA READERS.

Fifan

Satan vad jag rös i hela kroppen. Hemskt. Fyfan...

Drar ut på en långpromenad för att rensa tankarna. Kan behövas.

Den vackraste stunden i livet var den när du kom, och allt var förbjudet, och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om