15:21

Är precis hemkommen från staden med Malin, fick med mig hem en ny höstjacka samt två sololjor med solskyddsfaktor i och tre nya rakblad!!!!
WIHO. TURKIET OM NIO DAGAR. YäääEYJ. Fan vad nigg jag ska bli dårå. WOHO. HEHE. Jag tänkte dra ut och springa, men sen upptäckte jag att mina skor var hemma hos pappa (Trååååkigt)=SKÖNT. Så springturen får vänta! Istället ska jag raka mina ben och göra mig fresh, ikväll ska jag ha fredagsmys med min favvo. MHmmm. Nu ska jag städa huset, med tanke på att mamma kommer hem imorgon.... och jag har varit ensam hemma hela veckan. FIFAN. SES.

Kommentarer
Postat av: Elsa

undra vad det är för någon snygg jacka:D kan du inte lägga upp en bild?

2011-08-12 @ 19:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0