I WILL ALWAYS BE THERE FOR YOU. THERES NOTIN I WONT DO I PROMISE YOU, ALL MY LIFE I WILL LIVE FOR YOU, WE WILL MAKE IT THROUGH.

Kvällen till ära ska spenderas hemma hos mig med två favoriter, det blir matlagning och skitsnack. En fika borta på maratongatan ska vi också hinna med. Vi får se. Min dag har jag spenderat i sängen, gud vad jag har sovit. Så jefla skönt! Förresten så har jag börjat drömt en jävla massa mardrömmar på senaste, att folk skjuter mig, ska våldta mig osv. Inte så himla roligt..... Men som tur är så slipper man vakna upp ensam då man är som räddast! HEHE. Jag har det bra jag. Men nog om det, nu ska jag slänga på mig lite kläder! HÖRS.

Kommentarer
Postat av: åse

JAG HAR OCKSÅ DRÖMT EN MASSA SUGDRÖMMAR, jag vart också våldtagen. rädd för att sova nu

2011-08-11 @ 18:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0