Saknar.

Ibland saknar jag dessa tider, mycket. Badminton säsongerna. Satan vad kul vi hade! Jag var kanske bland de sämsta i min grupp, men det var lik förbannat lika kul ändå! (Okej, där ljög jag. En av anledningarna till att jag slutade var pga min kvalite). HEHE. Men åter igen, gångerna på planerna! Gångerna man förlorat och varit svinförbannad, då man vunnit och nästan gråtit av lycka. (Satan vad dramatisk jag är). MAllan och jag hade det kul jao, sakna henne litte å! Så om du ser detta så vet du de heeeheeheee. Saknar även kommentarena du alltid skrev på mina blogginlägg.......

Kommentarer
Postat av: MalllaAN

2011-08-15 @ 13:48:25
Postat av: Malin

hehe, fan asså.

sjukt kul det var!

älskar när du sa åt mig att skjuta ut några bollar så du skulle få några poäng, haha.

2011-08-15 @ 13:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0