13

Ojoj, här var det tomt ser jag! Jag kom hem i tisdags morgon. Resan hem gick bra, som tur var, Idag är det torsdag, jag har varit i Sverige i två dagar. Det är skönt att vara hemma, men saknar ändå tillbaka till värmen! Fast värme får jag ändå här hemma. hehe. Idag har jag varit ledig, så jag passade på att sova ut. Gud så skönt det var! Sedan har jag klippt bort lite slitet hår och hunnit med en runda på erikshjälpen med mormor, fick med mig hem en gööööörsnygg väska och en tjocktröja! Mmmmhm me like! Ikväll ska jag umgås med Emelie, vi ska äta godis. Fysate vad gött! Imorgon är det fredag, hur häligt????? Då ska jag umgås med Andrea, det var längesedan! Vad vi ska göra är oklart. Nu ska jag plugga lite engelska. Puss på ER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0