Dag 9 och 10

(igår) hade vi vår sista natt på Koh Lipe. Hade en jättemysig kväll med svenskarna vi träffat här! Idag gick mördarfärjan till phiphi. Höll på avlida. Kan vara det VÄRSTA jag någonsin har varit med om!!! Vågorna var huuur stora som helst. Kaptenen körde dåligt och jag ville inget annat än bort därifrån. Jag var inte den ända! Vår familj var nära på att hoppa av i trang istället för att fortsätta åka 3 timmar. Men vågorna la sig, så vi vågade sitta kvar på färjan HEHEH. Nu sitter jag på Anna's resturant här på phiphi och väntar på att maten ska komma in, jag beställde en sweet and sour med kyckling och ris. Jag har ätit kyckling varje dag sedan vi kom hit.... HEHEH. Vädret just nu:BLÅSIGT

HEjjA!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0