Fredag

Hola AMigos! Idag har jag åkt skidor på idrotten, det var kult. När vi slutade gick jag hem till Andrea och spenderade min eftermiddag där, innan vi tog oss till brännaborg. Där brottning stod på schemat. FYFAN vilket mördarpass säger jag bara. TACK alexander, det behövdes. HE HE. Kondisen ligger verkligen på NOLL. Men det ska vi ändra på!!! Ikväll ska jag umgås med brudarna, vad vi ska göra vet jag inte riktigt än. Men innan dess ska jag duscha och fixa till mig. SÅ TJAOOOOOO alla:P
pic.twitter.com/ZbmiqJab
Jag och MIn KOmpis ANdrEA!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2012-02-19 @ 21:52:33
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0