Dag 4

Sartade morgonen likadant som dagarna innan, frukost på stranden! Idag har vi bara hängt på stranden och vid poolen som ligger här på hotellet. Käkade lunch på ett ställe längre bort, satan i gatan vad gott det var, jag tryckte i mig en fried rice with curry and chicken. Det MÅSTE ni testa någon gång! Men till det dåliga, de tog dom över 40 minuter att laga maten och vi fick maten på olika tidpunkter. Såg även massa maneter idag, en av dem var ca 1 meter lång.... Lika bred var den. Det var en svensk som upptäckte den och drog upp den till stranden! Tack och lov. Till middag käkade mig Yellow curry med ris. ÅH, va gott det var. (Det här börjar likna en matblogg märker jag...) Imorgonbitti åker vi till Koh Lipe, 5 timmar tar färjan. 5 TIMMAR, UUUÄÄÄH, vad less jag kommer bli! Vi ska vara där i 3 nätter, sedan åker vi kanske till Malaysia i någon dag, det återstår och ser! Men NU: Läsa engelska boken! Godnatt på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Att inte få maten samtidigt är lite av thailändarnas grej kan jag säga... Det kommer du märka jossan.. :)

2012-01-26 @ 19:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0