Dag 6

Imorse blev det en jävla brakfrukost må jag säga!! Plättar, annans melon å grejjor! Till skillnad mot de rostade brödet med smör som vi fick på Koh Lanta! Till lunch åt jag fried rice, den fick 2/5 toasters! Var ju som att kocken hade malt i hela salladsbaren där i... Jusste, vi skulle gå till en ny strand idag. Vi gick vilse, hamnade i djungeln och hörde massa prassel i buskarna vilket resulterade en andfådd mor och dotter. För SATAN vad vi sprang fort därifrån! Så vi höll oss till våran egna strand idag... HÖHÖH! Nu till det roligaste, till middag beställde jag in en burgare. In kom det ett hamburgarebröd med EN SKINKSKIVA PÅ!!!!!!! Alltså, en skinka???!!!?! Gud vad vi skrattade. Så jag mättade mig på några pommes! HÖH. Äh, nu ska jag gå lägga mig! Uppdaterar imorgon, så var inte oroliga kära vänner! Kyssar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0