Dag 8

Det nya boendet är nästan dubbelt så billigt och dubbelt så bra!!! Hoppas att madrassen är skönare på detta boende. Idag var jag på Oil massage, jag hade turen att få en she-male. Denna gång fick jag ingen bröst och ljumsk massage. *Tack och lov*.

Till middag beställde jag pommes och nuggets, efter 20 min kommer kocken ut och säger att kycklingen är dålig så hon inte kan använda den. Man ba: "JAHA????? Och det säger du nu??? Pucko". Jag sa det aldrig men jag tror hon förstod på min blick att jag menade något sådant.

Nu ska jag vara lite social med svenskarna vi har träffat här! HÖRS KOMPISAR!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter det nya boendet? Och visst är ni på Koh Lipe nu?:) Flög ni till phuket först eller? Ska själv åka till thailand så därför jag vill ha lite tips så har du några så får du gärna berätta :)

2012-01-31 @ 17:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0