I brist på annat

Gör just nu: Sitter min säng och väntar på middag.
 

Vad är du rädd för: Att bli ensam

 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag alltid plockar ihop en GOD godispåse

 

Det roligaste jobbet du haft: Måste nog ha varit då jag jobbade på Ica Kvantum innan det stängde. Jävlar vilken bra stämning det var där!

 

När tog du ditt körkort: Har inte tagit det än!

 

När grät du senast: Räknas tårar i ögonen? Isåfall inatt då jag lyssnade på en hemsk dokumentär om en tjej som fått cancer. Usch

 

När skrattade du senast: Idag @ schuul

 

Vem åkte du bil med sist: EmmE.

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? En celsius på gymmet.

 

Vem åt du mat med sist: Familjen

 

Vem sov du hos sist: Hemlis

 

Vem sov hos dig sist: Hemlis.

 

Vad var du rädd för när du var liten: Jag var rädd för det mesta. Men jag var speciellt rädd för att bli instängd. Min bror brukade alltid stänga in mig under ett täcke.... 

 

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Artist så klart! Eller popstjärna kanske man sa då.

 

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: En gång då jag opererade bort blindtarmen! 

 

Värsta smärtan du råkat ut för: Dagarna efter operationen

 

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Det är väl mycket som gör en glad! Så det är svårt att säga! Men då jag klarade teoriprovet, då blev jag riktigt glad

 

Något som gjort dig riktigt förbannad: Sorg, otrohet och falska förhoppningar.

 

Dold talang: Kommer inte på något.......

 

 
 

 

Vad finns oftast i din handväska: Plånbok, pennor, smink och en borste!

 

Har du någonsin tagit eller provat droger: Absolut inte

 

Har du piercing eller tatuering: NÄpp

 

Vilket är ditt favoritplagg: Det måste nog vara mina svarta jeans från Rut m fler!

 

Sämsta egenskap: Blir ganska lätt irriterad då saker inte går som jag vill. 

 

Ord du använder för mycket: Satan, typ och ba, skulle jag tro

 

Vem litar du mest på i hela världen: Mormor

 

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Kanske två-tre stycken!

 

Favoritgodis: SURT!!!

 

Hur är killen som får dig att falla pladask: Han ska vara rolig och bjuda på sig själv och vara snel. 

 

Vem ser du upp till: Hmm, de personer som verkligen lyckas med något som de vill. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0