Tisdag



Morsning korsning! Idag fick jag inte sova lika länge som jag brukar... Eftersom att jag är sjukskriven i 6 veckor och hoppar på kryckor så har jag väldigt lite att göra på vardagarna så igår slog mig idéen att jag kan börja blogga igen, för en 10e gång.. Får se hur länge det håller denna gång. Dock har jag ett ganska ointressant liv just nu så vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Någon modefantast är jag inte heller så det kan jag inte heller blogga om. Jag hade kunnat bloggat om träning om det inte vore för att jag ligger sängliggandes...... Så tja, det får helt enkelt bli vad det blir det här! 

Idag ska jag iallafall påbörja mitt jobbsökande så har jag tur kanske jag har jobb färdigt tills jag flyttat tillbaka till Oslo. Det vore inte helt fel! Jag har lägenhet klar tills jag kommer, en superfin på högsta våningen på nedre grunerlökla bakom legevakten. En trea som jag och en tjejkompis kommer att dela på! Jag längtar så mycket tills jag får ta mitt pick och pack och flytta in! "Bara" fem och en halv vecka kvar nu. Sedan kanske en vecka till för rehabilitering. Hoppas tiden går fort.. 
Nu ska jag ta mig upp ur sängen och äta någon frukost tänkte jag! Ha så kul på jobbet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0