*

Førsækringen ordnade sig och jag åkte till Indien och var borta två veckor. Hade två fruktansvært bra veckor med Jasmine, med mycket skratt. Nu ær jag tillbaka i Oslo igen, en aning jetlagd. Huvudet hænger liksom inte med och likaså kroppen. Kan inte sova på morgonen, vaknar supertidigt och ær supertrøtt. Det ær jobbigt att vara såhær seg, nær går det øver??? Kan inte minnas att jag någonsin varit såhær efter en utlandsresa, aldrig!
 
Annars då? Kænner att jag ær i en jævligt kænslig period just nu, dessa dagar, Kænner att jag vill lægga mig ned på golvet och skrika och gråta. Medan jag samtidigt ær superglad och skrattar? Konstig kombo? Liksom antingen eller.... Men så ær det alltid før mig, antingen eller. Det ær skønt ibland men æven jobbigt. Jobbigt att inte kunna ha något slags mellanlæge eller vad man ska sæga. Allt ær i dalar.
 
Nu ska jag ut och jobba igen, vi hørs. Nær vi hørs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0